Monday, December 26, 2016

When you angry me for texting a guy every night, don't ask me for explanation straight to the conclusion. I may ask for forgiveness cause even I have no any relationship with the person U may choose not to trust and from the way I talk to the person it seems not right. I use some intimidate words between us to talk v other and the I miss u and I hug u not right. After so long I never say anything on how u deal v people not because I don't know just I never say it out. You can always private tag ur yuqi and comment below happily but I never say anything. You can fetch her I nvm I accept too. U love hokkkaido ice cream? Okay go for it if she told u before. How long ago started since u all tagging each other ? Texting through whatapps? Nvm I can accept. What movie u all like what song u guys love I don't care. U can go for movies, 2 girls 1 guy. I'm okay, because u want me to be okay. U go for apps looking for girls text via whatapps I can accept. Doesn't matter what u want to text them, I can pretend I never see that, it's okay, I can learn to accept within. I hurt very much, but I learn to accept cause I trust u very much. 其实不是我能接受,可是你要我接受,你觉得我可以接受,我能说什么。你要我接受那么多我不能的,我会不会负荷不了啊。我每看见一次其实我心里都会死掉一次,可是你有想过我吗,我在自己心里面爆炸了很多次,你懂我吗。这么久了,我没有说什么的。我有将你的事情告诉别人吗,你告诉了一个我会很讨厌的人,你还是告诉了,我呢。你懂被这种感觉缠绕很久的感觉吗,你懂吃不下饭的感觉吗,你懂恐惧感吗?你懂每次睡不了然后又会被恐惧感掐醒的感觉吗,你懂控制不了情绪的感觉吗,你懂要看心理医生的感觉吗,每一次,我的心里就被刀刺死一次,你有想过我吗?你何不直接拿刀一把刺死我那我不用每一次被你掐到要死了还在那里看着你。我也不想看你的电话,我也很讨厌看你的电话。我已经不了勒住我的颈项悬挂在空中很久了,我依然没有把话说出来。你说你不能接受,而我是女人,我能接受吗,还是我必须要接受。

No comments:

Post a Comment